XX. mendeko Euskararen Corpus estatistikoa
Testuingurua
b.-
Honetarako eta kausa honegatik, froga batzu egiten dira.
Froga xumeak eta arinak; baina beti argitzen dituzte ikasleen lanaren aurreratasuna, tankera eta neurria.
Orientagarriak dira gehienetan irakasleentzat.
Ez dira azkeneko nota edo ebaluazioa klasifikatzeko; baina beti dira bide bat lanaren izate berezia jakiteko.
d.-
Talde lana beti iruditu zait oso interesgarria, taldea ondo eratua eta arautua baldin bada, bederen, eta irakasleek zelan moldatu behar den baldin badakite.
Bi baldintzok oso handiak dira, eta joan-etorrikoak talde lana bide batez aurrera eramateko.
Talde lana ona izan dadin, metodo bat erabili behar da.
Metodoak, halaz guztiz, asko dira, era guztietakoak.
Baina talde lana hasteko, nondik jo, eta zelan?.
Egokia litzateke, lehendabizi, taldekideak izendatuz hastea.